Pillanatkép #34

Forrás: Pinterest
Régen, talán írhatom hogy a fénykoromban, indítottam egy rovatot ezekkel a feltételekkel:
A szabályok:
Ahhoz, hogy játszani tudd, válaszold meg az alábbi három kérdést:
Mit olvasol jelenleg?
Melyik könyvet fejezted be mostanában?
Mit gondolsz, mit fogsz olvasni legközelebb?

Az alap:

Nagyon szeretem megtervezni az olvasásaimat és ezért úgy gondolom, hogy jó ötlet ezt a rovatot indítani, amely kéthetente vasárnap jelenik meg. Az eredeti rovat címe a WWW volt, de a kérdések kezdete megváltozott és úgy gondoltam, hogy jobb ha magyarosítok és így lett belőle Vasárnapi válasz.
Valamelyik nap pedig rámjött az, hogy hiányzik az olvasásaim ilyen rendszerezése, úgyhogy a Pillantkép sorozatom kiegészítem újfent ezekkel a kérdésekkel meg némi változtatással.

Mit olvasol jelenleg? maradhat, viszont a Melyik könyvet fejezted be mostanában? nem tudom, hogy fontos-e. Egyelőre igen, viszont lehet, hogy ki fogom szedni. A három kérdés közül viszont a kedvencem, a Mit gondolsz, mit fogsz olvasni legközelebb? amihez több oldalas listát tudnék mindig kreálni, úgyhogy ez tuti marad. Kiegészíteném még az alábbiakkal:

Melyek a várólistád új elemei?

illetve

illetve Milyen könyveket szereztél be az előző Pillanatkép óta?

Továbbá

marad az új Pillanatkép rovat megszokott eleme, lehetnek egy poszton belül további rovatok ahogy mostanában megosztottam őket kép + vonal elválasztással, plusz szeretnék ezentúl felrakni egy angol nyelvű regényt és egy nagyon régi várólistás elemet ide, a mit szándékozom előkapni részhez és ezt addig le nem szedni, amíg el nem olvasom. Hirtelen ennyi jutott eszembe, hogy mit kéne ide irkálnom, mert nagyon szerettem a VV-t csinálni és több infót osztanék meg, mint eddig. 

Tehát a periódus: kéthetente szombaton vagy vasárnap. Ez viszont lehet, hogy szeptembertől borul egy kicsit, majd meglátom, hogy fogok tudni vele bármit is csinálni.



Mit olvasol jelenleg?



Szerencsés voltam, most olvashatom és egészen kikapcsol, még úgyis, hogy egy kemény világról van szó, hála a szerző stílusának.

Melyik könyvet fejezted be mostanában?


A Tökéletest olvastam el gyorsan, nagyon tetszett, értékelés hamarosan várható.

Mit gondolsz, mit fogsz olvasni legközelebb?



Szurovecz Kitti új könyve keltette fel a figyelmem, kíváncsi vagyok rá nagyon, főleg arra, hogyan tudta ezt a többszerelműséget megfogni.

Melyek a várólistád új elemei?



Velük találkoztam tegnap és ők érdekelnek most nagyon. 

Milyen könyveket szereztél be az előző Pillanatkép óta?




Szép két hetem volt, ezeket a regényeket szereztem be az előző Pillanatkép óta. Ebből kettőt már olvastam és értékeltem (a Viktória még nincs kint, ma megpróbálom kirakni) és a harmadikat most nyúzom (Határtalanok).

Egy régi várólistás



Folytatva a megkezdett sort, hátulról a harmadik regényem ez a Mikszáth mű és kicsit bűntudatom van, amiért nem kaptam még elő. A filmet láttam félig, úgyhogy kíváncsi vagyok a Besztercére, de majd meglátjuk, hogy mikor támad fel a kedvem az olvasásra.

Eddigiek: (max 10)

Itt pedig az eddig szereplők művek vannak:


Egy angol nyelvű


Ez az a kategória, amit sikeresen teljesítettem... eddig, mivel mangákról volt szó és most jön majd a feketeleves, az angol regények. Őt választottam az első követnek, remélem tetszeni fog, mindenesetre a borítója szép.

Egy VCs-s regény


Újra választottam egy könyvet, méghozzá Kiera Cass művét, Az Igazit, ezzel pedig befejezem az eredeti Párválasztó sorozatot, tudom van még kettő rész, de nekem ez az alap. Kíváncsian várom, hogy kiakaszt-e most is vagy megkíméli az idegeim?

Eddigiek: (max 5)


Ezzel a könyvvel csak pár oldalt haladtam, úgyhogy indokoltnak látom, hogy itt maradjon a gyűjtőben (meg itt is kell maradnia a szabályok alapján). Egyelőre fura élmény, de nem látom rossznak, bár matek órám előtt olvastam belőle pár oldalt, úgyhogy az élmény torzult egy kissé, valahogy minden olyan misztikus lett...

A következő értékelés(ek)


A Viktória királynő és Abdul címűről már megírtam a megírnivalót, szerintem a Ready player one és A Tökéletes is hamarosan érkezik, alig várom, hogy beszámolhassak róluk.



A bejegyzést megtalálhatod az alábbi címkéknél:

Pillanatkép

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés