Könyvtárból jöttek #9

Forrás: google képtalálatok (sry, elfelejtettem honnan van)
Újra elkezdődött az egyetem (még izgulok, mert van egy csomó körülmény, ami diszkomfortossá teszi az indulást, de egy hónap múlva hatszáz zh után eskü jól leszek... vagy nem) és ezért a könyvtárazás szintén aktuálissá vált, be is tértem és kihoztam kilenc könyvet, alább láthatjátok a kicsit béna képem róluk.


A lista:



Brian Daley: Tron
Carla Jablonski: Tron: Örökség
Allison Pataki: Sissi
On Sai: Apa, randizhatok egy lovaggal?
Sylvain Neuvel: Alvó óriások
Elle Kennedy: The Deal - Az üzlet
Tóth Gyula Gábor: Az elveszett boszorkány
Leylah Attar: The Paper Swan - Papírhattyú
Anne Tyler: Az ecetlány



Igyekszem mindegyiket sorra keríteni, de egy biztos: a Tronokat el fogom olvasni, méghozzá hamarosan, mert párommal megnéztük a Legacyt és botrányosan rossznak tartjuk én pedig leírom majd miért, pontosan a könyves értékelő alá. A többiekhez pedig nagy kedvem van, remélem, hogy nem kell olvasatlanul visszavinnem őket a könyvtárba.

Liliane (@liliane.evans) által megosztott bejegyzés,


A bejegyzés az alábbi címkékhez tartozik:

Könyvtárból jöttek // várólista // Várólistám képekben

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés