Inspiráció regényekben #1 - Az Égett-hegyi könyvtár

#ittvalamikészül

Egyik nap gondoltam egyet és elkezdtem olvasni az egyik várólistás könyvem,

Forrás
Az Égett-hegyi könyvtárat.

Nézegettem szépen, csendben, még instára is felraktam, hogy nini, mi van nekem (meg páromnak, mert ez az ő egéralátéte)


egyszóval örültem neki, mint majom a farkának.

Amíg rá nem jöttem, hogy ez horror a javából, mert utána még jobban tetszett.

A szereplők
Forrás
Őrület az egész


Egy felkavaró hullámvasút, egyszer fent és egyszer lent...

amikor azt hiszed, hogy biztonságban vagy... pedig az érzések elől nem lehet elbújni.


Forrás
Kínzó idegjáték, kegyetlen játszma.

Ahogyan peregnek a lapok, sorban születnek és dőlnek az elméletek. 

Forrás
A regényre is igaz ez a mondat:
,,De bárki teremtette... igazi mester volt. Régóta tanulmányozom a munkáját, és meg is fejtettem néhány trükkjét, de most sem vagyok közelebb a teljes kép megértéséhez, mint amikor elkezdtem."
Forrás
Az utolsó oldalaknál pedig csak ez ment a fejemben:
- No matter what planet...

Így születik egy új ,,uralkodó".


A meglepetés és az értékelés hamarosan érkezik!

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés