Inspiráció pénteken #15: Gamer zóna

Forrás
Sajátos logika alapján tökéletes inspirációs nyitókép.
Igen, készül a rovat fejléce is.
Ideje lenne elkezdeni a blog gamer oldalát feltárni, bár azt hiszem nem most érkezett el az idő, hogy regéljek a számítógépes játékok iránti szenvedélyemről, ezért nem nyitom a témát, majd később... lesz még rá alkalom.

Páran rájöhettetek a videókból, amiket megosztottam, hogy most melyik a fő kedvencem, vagy esetleg az oldalsávban lévő kép adott jó támpontot?
,,Keep calm and press R"
amely az egyik leghasznosabb tanács, amely elhangozhat vele kapcsolatban.

Ezért nem olyan meglepő módon a mai téma a
League of Legends
és abból is az egyik szereplő, Lux.

Miközben nagyban néztem ezt a videót itt lent, eszembe jutott, hogy írhatnék akár a játékról is, de elvetettem az ötletet, mert közel sem vagyok még olyan szinten, hogy releváns információkkal segítsem az idézőket viszont engem ki lehet segíteni, köszi! Úgyhogy maradtam az Inspirációs posztomnál és elhoztam a kedvenc Lux skinjeimet - kinézeteim.
(Bocs az angol szavak miatt, nagyon ráállt a szám a kifejezésekre.)


Hát persze, egyáltalán nem hazudtolom meg magam... anno, mikor szétnéztem a közel 100-200 karakter között, rajta akadt meg a szemem.
Először azt hittem, hogy én a támogatók (support) körét fogom csak erősíteni, de mostmár kiderült számomra, hogy jól érzem magam a mágusok, lövészek között is, tökmindegy, csak távol legyek az ellenségtől. Egyébként először azt hittem, hogy Lux egy support, de csak félig az, huh többször voltam adc akaratomon kívül vele és ezért olyan mintha Őt nekem találták volna ki. Egyébként a profilja szerint elsődlegesen mágus... röviden most ennyit kell tudni róla.

- Itt az eredeti, bevallom nekem ez tetszik a legjobban -

Forrás
- Boszorkány Lux -

Forrás
- Birodalmi Lux -

Forrás
A birodalmi hős annyira nem jön be, gondolom, hogy a Star Wars miatt hozták be, ezért érdekességként megmutatom őt is.

- Bűbájtolvaj Lux -

Forrás
- Sailor Lux -

Forrás
A készítőknek megvan a sajátos humoruk... hiszen többek között megalkották Sailor Luxot én pedig azóta is ezen kacagok. Egyszerűen imádom az easter eggeket - utalások, apró kedvességek és tisztelgések más művek előtt - és ez a játék dögivel van velük, pl az egyik kedvencem a karakterek tánca, például a Hamiskártyás, vagyis Twisted Fate a Gangnam style-t nyomja.

- Két szép fanart -

Forrás:  sajnos nem tudom. (Talán zerochan?)

- Kulisszatitok -

Forrás
Ilyen a játékon belül Lux profilja.

Egy későbbi posztban megírom, miért tartom igazságosnak a LoL rendszerét, hogy mik a játék előnyei és miért zúgtam bele teljesen.

Ééééés nem felejtettem el pénteken posztolni! *taps*

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés