TBR Jar és a legjobban várt megjelenések #2

Forrás

- A mostani húzottam -


Victoria Schwab: Felszabadulás

Hú, a legjobb választás novemberre! Ezt már elkezdtem a buszon olvasni, de muszáj volt félreraknom, viszont azóta is nagyon érdekel, hogy mi fog történni szerencsétlen főszereplővel.
- Könyvklubos vállalás -

A burok (November)

- A legjobban várt megjelenések -


Itt picit csaltam, mert sokkal több könyvet várok, de ezek azok, amelyeket többnyire biztosan megszerzek. Mivel egy polcról ,,fotóztam", ezért rajta maradt egy korábbi megjelenés is, méghozzá a Tündérszárny, amelyet a Lírában Az új világgal együtt rendeltem meg.
Az Asylumot pedig tényleg szeretném olvasni és várom, de nem annyira, hogy a rendelések között maradjon.

- Várólista novemberre -

Nincs kedvem megvárni ezzel a zárást, ezért hozok most öt könyvet. Őket szeretném elolvasni a következő hónapban:


A Felszabadulás egyértelmű a húzás miatt. A többieket pedig azért raktam fel, mert ők foglalkoztatnak a legjobban most.

És hogy sikerült az előző?
Áh, inkább hagyjuk.

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés