Tavaszi várólista - újabb lista, újabb esélyek

Tényleg, most jut eszembe, itt lenne az ideje a rovatomnak, de annyira nincs kedvem a papírforma alapján működni, hogy inkább csak egy listát mutatok meg. Nem szeretnék most zárást vagy VV posztot csinálni az a helyzet, így marad ez az előrejelzés.

Bánatomra sikerült tavaszi könyveket kifognom mostanában (A boszorkány ideje az, na meg előtte A barackfa titka) és mivel én még a le nem esett havamat siratom na meg a telet - szerintem az országban egyedül - nem kívánom a jó időt, főleg ha előtte ez a semmilyen van, de azért megpróbálok hangolódni... pl ezzel a képpel, mert szép.

Forrás: passz, google képkereső, március szóval.
Könyvek terén már nem merek semmilyen előrejelzést adni, mert rohangálni fogok és megpróbálom az életem napirendi pontokba zárni, ami eddig nem igazán sikerült, de azért próbálkozom és ez azt jelenti, hogy mivel mindenre akarok időt szánni, ezért az olvasásra kevesebb fog jutni, mint januárban. Ez lesz az igazi kihívás, mármint a korábbi szint tartása!

Őket fogom olvasni:

Legyen tíz alap, mert csak három hónapra tervezek.


      

B lista:




Értékelés következik:


A Csavargók dalát már megírtam, de még szerkesztenem kell, úgy nem kerülhet ki, hogy nem néztem át többször. A Tündöklő lányok szerintem rövid poszt lesz, ahogy A barackfa titka is. 

Update:

Ebből kész:
Salamon király szorong
Rázós utakon
Méreghercegnő
Soho felett a Hold
Leányrablás Budapesten
Az uralkodó 
Toborzás

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés