Inspiráció pénteken #7 - a Queen of Someday és a tél

Miközben képeket keresgéltem a Queen of Someday fejlécéhez - ami egyébként egy YA orosz-porosz szereplőkkel és rengeteg hóval - találtam párat, amelyek nagyon megtetszettek. Ezeknek a szép ruháknak nem tudok ellenállni, én is nőből vagyok na!


Tehát a mai téma a tél, szép ruhákkal. Vagy valami hasonló, mert azért akad köztük kakukktojás is.

Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Igen, a képek végére érve feltűnt, hogy már megint a ruhák miatt választottam ezeket a fotókat, a havat meg némely esetben odaképzeltem...

Hamarosan érkezik a Queen of Someday értékelésem is és szokás szerint a szerelmi szállal van a legnagyobb bajom...


Lesd meg őket is!

3 megjegyzés

  1. De szépek, főleg az utolsó tetszik, amin két ruha is van. Az a piros cipő/csizma brutális, nyilván fel nem venném, ettől függetlenül gyönyörű!
    A szerelmi szálat leszámítva milyen a könyv? Most hallok róla először, de az orosz téma miatt elkezdte birizgálni az agyam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt én is néztem (a piros cipőt) de nekem a másik ruha jobban tetszik azért is került be. :))
      Szerintem túlságosan YA és nagyon elment a szerelem irányába, tehát én egy kicsivel több történelmi jelleget vártam tőle mint pl. ami Philippa Gregorynál van de a könyv nagy része ez a szerelem meg van egy kis összeesküvés is. Viszont a végén lévő csavaron akkorát nevettem, igazán ötletesen zárta a szerző a könyvet, már ezért megérte olvasni. :D

      Törlés
    2. Elfelejtettem írni: a történet II. Katalinról szól és az ő aláírását raktam fel a fejlécre. :) Tehát ezért történelmi fikció, meg a kis belpolitika miatt.

      Törlés