Borítómustra #1

A Borítómustra az egyik új rovatom, amely egy ideig rendszertelenül fog megjelenni, mert éppen újratervezem a rovataim rendszerét, így egy kis türelmet kérek ehhez és a többiekhez is.

Minden egyes blogbejegyzésben az értékelt könyveim külföldi kiadásainak borítóit hozom el és kiválasztom a számomra legmegfelelőbbet, amely szerintem a legjobban illik az adott regényhez. Természetesen ez szubjektív.

Az első ilyen regény a Sorsfordítók, amelynek értékelését itt találjátok.

Ha én lennék a kiadó helyében, ami persze nem így van, de tegyük fel, hogy most nekem kéne döntenem a borítóval kapcsolatban, akkor talán a Picoult könyvek szokása szerint maradnék egy lány arcánál, de ezt a hintalovat mindenféleképpen lecserélném.

Ezt itt.
Viszont jobban meggondolva, nem is egy hintalónak van szerepe a könyvben, hanem sokkal inkább egy cirkuszi forgós játék paripájának...

Mivel nem én vagyok ezért a felelős, ezért most ebbe szépen beletörődök és megmutatom a többieket is.

Elég sokféle formában szerepelnek az itt következő képek, mert sok kiadást ért meg a The pact és így mindegyikből csak egyet választottam ki.

A párok:



 


Nekem a fentiek egyáltalán nem tetszenek és valljuk be, nem is nagyon odaillőek, főleg mivel egyik-másik azt sugallja, hogy minden rendben van, nem vetíti előre a tragédiát. Lehet, hogy egy szerelmi történet áll a regény központjában, de azért ne legyen már minden jó...

A legelső borítóval kiegyeznék még, meg van egypár köztük, amivel igen, mert alapból tetszenek ezek a képek, de a legtöbbjével nem. Mégsem innen választom ki a szerintem tökéletes borítót.

A lovak:


Ha már a paciknál tartunk, akkor legyen a harmadik, mert az áll a legközelebb a kötetbeli helyszínhez. A középső szörnyű, ejj ezek a törökök!

A tájkép:


Maradjunk a lovaknál, bár a tájkép felhasználhatósága elég univerzális...

A nyugiszékek:

Én ezt egy idős pár tragédiájánál tudnám elképzelni, mintha a kötet azzal zárulna, hogy meghalnak és üresen marad a székük. Kérem a következőt!

A többiek:
Talán utalhat a gyászra.
Ez tetszik nekem, nagyon bejövős és illik is a történethez.
Ez is tetszik, méghozzá azért, mert nem a két ember van előretolva, hanem egy utalgatás szintjén a szerelmük. Tehát itt maga az érzelem és a hozzá kapcsolódó testi kapcsolat a lényeg. 
Ez is tetszik, bár egy párocska van rajta, de legalább más mint a többi. 
Keleten mindent horrorszerűvé alakítanának... ez most nem tetszik nekem.
Én őt választanám ki:


Számomra ez a borító illik a legjobban a történethez! Sugárzik róla egyfajta melankólia és ott van a az utalás is a szerelemre szívecske formájában. Egyedül Emily van a képen, hiányzik róla Chris, számomra ez is sokat mond.

Nektek melyik tetszik a legjobban? 

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés