Pillanatkép 4. és az ígért meglepetés

Mindjárt befejezem az Érintés című könyvet és elindítottam az Elvihető bannerek aloldalt, ami azt takarja, amit a neve jelent. Link itt.

A hivatkozásra kattintva elérhető pár tudnivaló és fontos hangsúlyozni, hogy nem szabályokat állítottam fel. Igazából egyelőre csak egyet készítettem el és kérésre is szívesen alkotok ilyen képeket. Ez ügyben írhattok bármelyik elérhetőségemre, mindegyiket szoktam nézni.

Ő lenne az első:


Igazából úgy gondoltam, hogy fokozatosan alakítom ki a Sorozatok oldalam bannereit, de még nincs meg a végső formája és a magyar sorozataim nagy részének hiányzik is a képi támogatása, ezért a bejegyzések írásával párhuzamosan fogom készíteni sorozatjelölőket, a régebbieket pedig folyamatosan pótlom.

A későbbiek során könyvjelzőket és egyéb extra kedvességeket hozok létre, de ez inkább azon múlik mennyire tudom jól kezelni a választott programom. Remélem sokat tudok Nektek készíteni!
A team bannereken is gondolkodom, de ha lesz, akkor ebből keveset rakok fel.

Igazából a problémák úgyis működés közben fognak előjönni, így ha bármi kérdés, kérés, panasz merül fel, nyugodtan írjatok a Kapcsolatok ikonnál (lent) fellelhető elérhetőségeimen!



Az olvasás terén egy kicsit változott a felállás, úgy érzem, hogy kezdek kinőni a YA műfajból, szóval lehet hogy a jövőben sokkal kevesebb ifjúsági regényt értékelek majd. A mesefeldolgozásokat, a disztópiákat azért szorgosan előveszem a jövőben is, de a műfaj egyes köteteit kerülni fogom magyarul. Mert angolul ezeket bevállalom, kell a szókincsfejlesztés!
Ez azért nem biztos, mert a megkezdett sorozataim nagy részét szeretném befejezni, de eléggé valószínű. Eljutottam egy olyan szintre, ahol az ifjúság problémái (szerelmi háromszög-négyszög-ötszög) már nem nagyon kötnek le, valami sokkal komolyabb műre vágyom. Sajnálatos eset, hogy pont az Érintés kapcsán kell ezt írnom.

Hamarosan több figyelmet szentelek az Extra rovatomnak illetve indítok majd egy újat is, de azt hiszem ez már áprilisra marad.

Angol könyvek terén nem állok olyan jól, de elkezdtem a Cruel Beautyt és be kell vallanom, hogy tetszik és értem is, szóval nagy az öröm.

Lesd meg őket is!

2 megjegyzés

  1. Nem baj az, hogy nem csak egy témakörből olvasol... várom a továbbiakat is! :))

    VálaszTörlés