Pillanatkép 3.

Azt hiszem nagyjából kész az új sablonom, szerencsére már korábban megcsináltam a fejlécképet, ezért már csak a többivel kellett szórakoznom. Viszont van még munka, hiányzik a menüsorom legtöbb része, ezért kérni szeretnék még egy kis türelmet míg mindent elkészítek. A hozzá tartozó részek a címkelista formájában a blogom alján illetve az oldalán elérhetőek és addig marad kint az Under construction tábla, amíg el nem készülök a menüsorral.

Gondolkodtam egy kicsit a rovatokon és az jutott eszembe, hogy átrendezem a rendszert. A hét amv-je rovatom havi megjelenésűre állítom át és mindig a hónap közepén fogom közzétenni. Nem tudom, hogy mi lesz ennek a jövője, egyelőre ezt látom a legjobb megoldásnak. Vasárnapra mást tervezek. A többiek egyelőre eredeti állapotukban maradnak. A későbbiek során kicsit komolyabb és informatívabb szerepet szánok a rovataimnak. Már kész vannak a tervek, de a jövő dönti el mikor is kezdhetem el őket megvalósítani.

Az olvasmányaim terén - mivel ez a rovat erről is szól - a Nézd, ki van itt című regény áll a legközelebb ahhoz, hogy befejezzem illetve van nálam egy kézirat is, ami most a sürgős kategóriába tartozik. Ha megvagyok velük, akkor a Nem enged a mélység c. kötet következik és megpróbálom tartani azt a hatalmas listát, amit a havi zárásnál tettem közzé. Elkezdtem a szakmai gyakomat is, így kevesebb időm van olvasni, szóval emiatt nem fejeztem még be a szatírát.

Amúgy rájöttem valamire. Ezeket a listákat, nem azért állítom fel, hogy meggebedjek, hanem azért mert a saját furcsaságom az, hogy szeretek rendszerezni és foglalkozni azokkal a könyvekkel is, amiket csak ezután veszek elő. Ezért is érzem úgy, hogy kész adatbázis a fejem a sok címmel és szerzővel, akiket állandóan leírok, listázok, polcra rakok. Ti hogy álltok ezzel?

Forrás


Lesd meg őket is!

0 megjegyzés