A hét halálos bűn könyvekbe burkolva

Próbáltam én másik képet választani, de egyik sem tetszett. Így maradt a régi.
Az itt található könyves játék ötlete Nancy blogjáról származik, nagyon köszönöm neki!

KAPZSISÁG — Melyik a legolcsóbb könyved? Melyik a legdrágább?
Annyira nem gondolkodtatott el a kérdés, mert eddig számon tartottam, hogy melyik könyvet kb mennyiért vettem meg. A legolcsóbb a 100 Ft-os Angyalok lázadása c. volt, amit egy könyvtári vásáron vettem.
Ha legális ebookról van szó, akkor Gaura Ági e-könyvei vernek mindent, 1 Ft-ért jutottam hozzájuk.
A legdrágább ezzel szemben az egyik tankönyvem a Terület- és településfejlesztés alapjai (5400 Ft), de regények közül a Breaking Dawn - Hajnalhasadás (4000 Ft) áll az első helyen. Amúgy a legdrágább kötetem a Shakespeare-kézikönyv, de azt ajándékba kaptam ballagásomra.

HARAG — Melyik szerzővel állsz utálom/szeretem viszonyban?
Egyértelműen Melissa Marr a válasz. Képes volt velem úgy megszerettetni a tündéreket, hogy közben a falat kapartam a szereplők butasága miatt.

FALÁNKSÁG — Melyik könyvet faltad örömmel újra és újra minden megbánás nélkül?
A Harry Potter sorozatot, főleg az első négy részét, mert kiskoromban még csak annyi volt elérhető. Ilyen még a Büszkeség és balítélet illetve az Értelem és érzelem is. Hirtelen nem jut több az eszembe, de még gyerekként nagyon szerettem a Bradley, Stanley, A végtelen történet köteteket, állandóan újraolvastam őket.

LUSTASÁG — Melyik az a könyv, amelyiket elhanyagoltad lustaságból kifolyólag?
Mostanában inkább időhiány miatt nem tudok olvasni és inkább azért hagyom félbe a könyveimet, de azt hiszem a könyvtárból kihozottak közül a Ködszerzet volt ilyen.
Az Emily, a sellőlány illetve a Sissy sorozat első részét is így hanyagoltam el, nem volt kedvem folytatni őket és igazából még most sincs. Ez már lustaságnak számít.

BÜSZKESÉG— Melyik az a könyv, amiről beszélni szoktál, ha nagyon intellektuális olvasónak akarsz tűnni?
A klasszikusokról, a Jane Austen könyvekről és a kötelezőkről. Mikor mi a téma, az dönt inkább.

BUJASÁG— Mely tulajdonságokat találod a legvonzóbbnak egy férfi/női karakterben?
Jaj. Hát a férfiak tekintetében gondban vagyok, mert ritkán tud egyik-másik úgy megfogni, hogy rajongjak érte, talán Mr Darcy a kivétel. Igazából én a szarkazmust, a humort szeretem (a párom is hasonlókkal rendelkezik) és általában az sem hátrány, ha van esze a karakternek.

IRIGYSÉG— Mely könyveket szeretnéd a leginkább megkapni ajándékba?
Most Az örökké határát, de a kívánságlistám könyveit is nagyon szeretném.


Lesd meg őket is!

0 megjegyzés