Várólistára került: Az invázió

Mivel egy ideje nem jelentkeztem ezzel a rovattal, máris három posztra is elég mennyiség jött össze, így több fordulóban is hozom majd a köteteket, de most rendhagyó módon mégis csak egy könyvet hoznék.

Elnézést kérek a hallgatásért, de még nem ment le a kiselőadásom és még van egy zh-m, de az előző, jelentem, sikeres volt! A félév legdurvább része ezennel teljesítve, én pedig boldogan merülök újra a rengeteg olvasnivaló könyvembe jövő héten.


Nick James: Az invázió

Hamarosan jön majd a regény! Én olyan boldog vagyok! Az első része fontos volt számomra, lehet hogy nem lett 5 pontos az értékelésemben, de a mai napig is örömmel gondolok vissza arra a könyvre. A borítót Sánta Kira tervezte és nagyon szép lett.

Fülszöveg:

Jesse Fisher csupán arra vágyott, hogy végre mindenki békén hagyja. Ám mit tehet az ember, ha egy szép napon kiderül, hogy a bolygó jövőjének sorsa az ő nyiszlett kis vállain nyugszik, a világ megmentéséhez kapott társa pedig újonnan megtalált bátyja, aki nem sokkal korábban még gyilkos terveket szövögetett ellene? Ha pedig mindez nem lenne elég, Jesse Fishernek azzal a ténnyel is szembe kell néznie, hogy minden földhözragadtsága ellenére ő még csak nem is földlakó. Remek.
Az Éghajó Akadémia második kötetében a gyöngyökért folyó harc folytatódik, Jesse és Cassius pedig ismét menekül – ám egymás üldözése helyett a két testvér most kénytelen új ellenségekkel szembenézni: idegen megszállók fenyegetik a Földet, a fiúknak pedig szembesülniük kell az eshetőséggel, hogy talán még ketten együtt is kevesek lesznek a világ ellen.


Lesd meg őket is!

0 megjegyzés