Könyvmoly párbaj, avagy most mivel nevezzek?


Megint eljött az ősz, ami mostanában nekem egyet jelent a Könyvmoly párbaj kezdetével, immáron negyedjére. A játék egyre nagyobb sikernek örvend és folyamatosan jönnek, évről évre egyre többen és többen vesznek részt rajta (ahogy látom) és ez egy jó dolog. Az elsőről sikeresen lemaradtam, a második körben sikerült mindent befejezni (csak a Várólista csökkentés menne ilyen jól), a harmadikat úgy, ahogy van sikerült totálisan elbukni és itt a negyedik, amelynek a listáját most "körültekintőbben" válogattam össze. Viszont majd megőrülök néhányért, komoly erőfeszítés kell, hogy visszafogjam magam. A mostani kör november 2-án indul és 2014. október 2-ig tart majd, alig várom!

http://konyvmolyparbaj.blogspot.hu/2013/10/konyvmoly-parbaj-ujratoltve.html

Íme a lista és lentebb az indoklások:


Bevallom, hogy a Nézd ki van itt, a Gyilkos kegyelem és A sötétség városa az amit azonnal kezdenék, velük nem lesz probléma. A többieket a polcról választottam ki, sorban néztem mi az, ami megvan és szeretném olvasni, de vannak kivételek is. Az Esztelen a BookAndWalk oldal által küldött ebook, Ő a Kindlimen várakozik türelmesen. A Ne érints c. könyvet ajándékba kaptam páromtól és azonnal kezdeném olvasni, de türelmesnek kell lennem! Igazából a többiek a fenti kategóriába tartoznak, egy pakolás után raktam fel őket az ágy feletti polcra, onnan lettek kiválasztva. A címüket nem emelném ki külön, mindegyikről csak azt tudnám elmondani, hogy nem véletlenül kerültek a listára és régóta várnak az olvasásra.

A lentebb lévő listához pedig folyamatosan szúrom majd be az értékeléseket hivatkozásként, hogy tudjam hol tartok.

A lista:
Robin LaFevers: Gyilkos kegyelem
Elizabeth Richards: A sötétség városa
S. C. Stephens: Esztelen
Tahereh Mafi: Ne érints
Timur Vermes: Nézd, ki van itt
Scott Westerfeld: Leviatán
Dan Wells: Nem vagyok sorozatgyilkos
Marie Lu: Legenda
Chris Howard: Gyökértelen
F. Scott Fitzgerald: A nagy Gatsby

B lista:
Michael Grant: Köddé váltak
Rachel Caine: A morganville-i vámpírok 1. – Az üvegház 
Julie James: A hamis partner
Anthony Trollope: Hitek és remények
Kate Chopin: Ébredés
Mary Shelley: Frankenstein
Christopher Golden: Uncharted – A negyedik labirintus
Marissa Meyer: Cinder - Hamupipőke a kiborgok között
Laurel Corona: A négy évszak – Vivaldi Velencéje
Tara Bahrampour: Visszatérés Iránba

Sok sikert a résztvevőknek! 

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés