Megjelenés

Mielőtt elfelejtem (megint) új könyv várható Richelle Meadtől:


Most játszottam a Heroes 5-tel, ott megkedveltem a szukkubuszokat, mert erősek és tüzet lőnek. (Jó, amúgy meg kéjdémonok, mint FFG-től megtudtam.) Ezért is vagyok annyira kíváncsi a könyvre!

Még csak előkészületben van.

Infó innen

Idézet a fenti linkes blogbejegyzésből:
,,Georgina Kincaid, a gyönyörű könyvesbolti eladónő látszólag mindennapi életet él Seattle-ben. Reggelente a macskájával játszik, napközben elbűvölően csacsog a vásárlókkal, este pedig táncórákat ad barátainak, vagy éppen valamelyik környékbeli banda koncertjén lóg. Legjobb barátai két vámpír és egy kisördög. Ja, igen, ő maga pedig szukkubusz. Férfifaló, alakváltó démon, aki áldozatai gyönyöre közben elszívja életerejüket, s lelküket a kárhozat felé taszítja. Nem ma kezdte a pályát, mintegy 1600 éve, 16 évesen adta el a lelkét a halhatatlanságért, azóta csábítja a hímnemű halandókat, főnökei legnagyobb megelégedésére.

A hangulatos estéket azonban egy gyilkos zavarja meg, aki a halhatatlanokat vette célba, és aki ráadásul szerelmes vallomásnak szánt levelekkel bombázza Georginát. Angyalok, démonok, vámpírok és más különös lények bukkannak fel, és bár a pokol és a mennyek harca folyamatos, az örökkévalóknak ez meg sem kottyan..."


Megjelenés: március 22. (Az éhezők viadala film is ekkor jön ki (Vagy 23-án?). Ez egy jó nap lesz!)

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés