Pillanatkép #36 és Könyvtárból jöttek #10


- A Pillanatkép rovat -


Forrás: Pinterest
Régen, talán írhatom hogy a fénykoromban, indítottam egy rovatot ezekkel a feltételekkel:
A szabályok:
Ahhoz, hogy játszani tudd, válaszold meg az alábbi három kérdést:
Mit olvasol jelenleg?
Melyik könyvet fejezted be mostanában?
Mit gondolsz, mit fogsz olvasni legközelebb?

Az alap:

Nagyon szeretem megtervezni az olvasásaimat és ezért úgy gondolom, hogy jó ötlet ezt a rovatot indítani, amely kéthetente vasárnap jelenik meg. Az eredeti rovat címe a WWW volt, de a kérdések kezdete megváltozott és úgy gondoltam, hogy jobb ha magyarosítok és így lett belőle Vasárnapi válasz.
Valamelyik nap pedig rámjött az, hogy hiányzik az olvasásaim ilyen rendszerezése, úgyhogy a Pillantkép sorozatom kiegészítem újfent ezekkel a kérdésekkel meg némi változtatással.

Mit olvasol jelenleg? maradhat, viszont a Melyik könyvet fejezted be mostanában? nem tudom, hogy fontos-e. Egyelőre igen, viszont lehet, hogy ki fogom szedni. A három kérdés közül viszont a kedvencem, a Mit gondolsz, mit fogsz olvasni legközelebb? amihez több oldalas listát tudnék mindig kreálni, úgyhogy ez tuti marad. Kiegészíteném még az alábbiakkal:

Melyek a várólistád új elemei?

illetve

illetve Milyen könyveket szereztél be az előző Pillanatkép óta?

Továbbá

marad az új Pillanatkép rovat megszokott eleme, lehetnek egy poszton belül további rovatok ahogy mostanában megosztottam őket kép + vonal elválasztással, plusz szeretnék ezentúl felrakni egy angol nyelvű regényt és egy nagyon régi várólistás elemet ide, a mit szándékozom előkapni részhez és ezt addig le nem szedni, amíg el nem olvasom. Hirtelen ennyi jutott eszembe, hogy mit kéne ide irkálnom, mert nagyon szerettem a VV-t csinálni és több infót osztanék meg, mint eddig. 

Tehát a periódus: kéthetente szombaton vagy vasárnap. Ez viszont lehet, hogy szeptembertől borul egy kicsit, majd meglátom, hogy fogok tudni vele bármit is csinálni.



Mit olvasol jelenleg?



Elkezdtem a Fekete Tom balladáját és még csak előadás előtt tudtam belőle olvasni 25 oldalt, hát elég érdekesnek tartom. Van egy hangulata és már kezdenek furcsa dolgok történni benne, úgyhogy kíváncsian várom, hogy halad tovább a sztori.

Melyik könyvet fejezted be mostanában?



Láttam a filmeket, a Legacy egyáltalán nem tetszett és ezért gondoltam, hogy előkapom a könyveket, legalábbis azokat, amikhez hozzá tudok férni. Sikeresen átrágtam magam a KJK könyvön, ezért majd regélek róla egy sort.

Mit gondolsz, mit fogsz olvasni legközelebb?



Még mindig az Oculus van elöl, hátha a héten el tudom kezdeni.

Melyek a várólistád új elemei?



A Programozzunk C++ nyelven! egy ajánlás volt, molyon már jelöltem is, hogy olvasom, bár még nem kezdtem el ténylegesen. A másik pedig E. Lockhart új könyve. Még nem olvastam el a fülszöveget, de A hazudósok után bármit előkapok a szerzőtől ismeretlenül.

Milyen könyveket szereztél be az előző Pillanatkép óta?

Sokat. *elsunnyog* De ajszi is volt benne!



Egy régi várólistás



Ó elértünk a régi, középiskolában ajánlották listához. A pert nem olvastam, de nem is kellett, csak a lehetőségét adták meg és nem éltem vele. 

Eddigiek (max 10):


Egy angol nyelvű


Elkezdtem, könnyű a nyelvezete, a csaj nyelvét felvágták (nagyon pimasz) és a borító a Kegyetlen játékokhoz hasonlította a sztorit. Hát eddig nem olyan... (Az egyik kedvenc filmem úgyhogy óvatosan, figyelek és harapok!)

Eddigiek (max 10):


Egy VCs-s regény

Most nem választok új könyvet, még ezzel a hárommal sem haladtam igazán. :C

Eddigiek (max 3):



- Könyvtárból jöttek -



Őket hoztam ki legutóbb a könyvtárból, ezek közül pedig a Távoli kolóniákat már olvastam. Az Az sajnos nem ezzel a fedővel jött velem, pedig az új kiadás gyönyörűséges lehet. A C++-os mű már nem meglepő választás, érdekel ez a programozási nyelv, a Kormorán Baru, az áruló pedig kikapcsolódás lesz majd valamikor, ha eljutok odáig.

A következő könyvtári könyves olvasmányom


Őt néztem ki, azt hiszem Dóri vagy Katacita írt már róla jókat és ez hozta meg a kedvem.

A következő értékelés(ek)



Szerintem a Ready player one és A sokszívű érkezik hamarosan. Az utóbbi élménye még friss és annyi mindenről akarok írni, hogy előre veszem az értékelési listán.



A bejegyzést megtalálhatod az alábbi címkéknél:
Pillanatkép // Könyvtárból jöttek


Lesd meg őket is!

0 megjegyzés