Project Amv (2016. március)


Ebben a hónapban nem egy vidám téma kerül terítékre ezen rovat keretén belül, ezért a videó megtekintése korhatárhoz kötött (legyen 16).
Nehéz témát boncol fel a 2013-as Akross Conra készített amv és elég összetett képanyaggal dolgozik. Ahogy láttam és ahogy én gondolom erős jelképekkel fejezi ki a két ember közti viharos kapcsolatot, na meg más lelki probléma is lehet még ott... a szokásostól mindenféleképpen eltérően kell gondolkodni az amv megértéséhez... sajnos én sem vagyok teljesen biztos abban, hogy megfelelően vettem a movie finom üzenteit. A videó alapja egy mecha sorozat, a Neon Genesis Evangelion, a készítőknek nem kellett messze mennie a tökéletes képkockákért az áthallásokhoz - lévén tele van a sorozat agresszióval, harccal, a mechás szériákra jellemző kellékekkel - és az eredmény bizony magáért beszél! Egynémely jelenet a megfelelően alászerkesztett zenével és annak dalszövegével hátborzongató, úgyhogy méltán került fel ez az amv a blog adatbázisába.

Többet nem is igazán érdemes mondani, ha nem tántorított el a komoly téma, megéri megnézni, pár perc az egész (3:15) és egy kicsit szembenézhetsz önmagad sötétségével.
Enjoy the silence!


Lesd meg őket is!

0 megjegyzés