VV #19 - ,,We are the warriors that built this town

From dust."

A következő videó sajnos nem amv, így most nem abba rovatomba kerül, de mivel az eddigi év legjobb számának tartom - az Image Dragonstól nem is lehet kevesebbet várni - hát bizony meg kell osztanom, de maga a hozzá készített videó is mesteri! Az eSportot hivatott népszerűsíteni és a figyelmesebbek láthatják, hogy melyik játék versenyéhez készült el (tükröződés meg cím).

EZ IGEN! ÍGY KELL VIDEÓT CSINÁLNI!

Avagy, hogyan emeljünk fel egy ,,egyszerű" (ezek népszerűek, tehát ez nem pontos kifejezés) versenyt világméretű harccá? 

Ehhez pedig a legmegfelelőbb zenét választották, hiszen az Image Dragons hozza a szokásos formáját, csak ez még monumentálisabb, mint a Radioactive, de lehet hogy ezt azért érzem, mert egy passzoló anyagot vágtak alá. Mind a kettő külön-külön is erős, hát még együtt...

Ez a videó számomra egyszerűen tökéletes! Minden benne van, aminek benne kell lennie a történettől kezdve, a gamer életérzésen át, a versenyszellemig és a végigküzdött évekig. Egyszerűen nem tudok róla írni rendesen, nem tudom hogyan méltassam kellőképpen, így nem írok többet, mindenki nézze meg! 
We are the warriors that built this town.
From dust.


Technikai infók:

A menüsorban megjelent pár újdonság (pl. Rovatok, Várólistám) és ezekhez fog társulni később a Kiadók, Szerzők, Kategóriák fül is, így nem lesz olyan hosszú az oldal és nem kell annyit görgetni majd annak az aljáig, mert minden felkerül oda, külön oldalakra, csoportosítva. Máshogy nem igazán tudom megoldani ezt a problémát.

Emellett elkészültem a Rovatok végső rendjével, mindegyikhez szeretnék bannert készíteni, így ezek lassan kerülnek fel az egyelőre végsőnek tűnő helyükre. A Kiadókhoz tartozó anyag már majdnem kész, maradt még pár fapados kiszerelésű cím amihez nem társítottam logót, de dolgozom az ügyön. A többihez is van ötletem majd elválik, hogy mit alkalmazok belőlük.

Egy kicsit megváltozott a VV tartalma, azt hiszem a nagy Rovatos posztomnál majd szót ejtek erről, de a lényeg az, hogy ez a rovat átvette a Pillanatkép szerepét és lehet hogy később a neve is változni fog.

Lista: 
Őket választottam a múltkor:


Ebből A Klastrom titkát már olvastam és értékeltem is, kellemes kis regény, szerettem olvasni pár hibájától eltekintve. A másik kettő... hát igen, ez van, akkor kezdem a The Duff cíművel. Én rettentően untam, ezért is kezdtem el a Trigger Warningot, ami egy novellagyűjtemény, és reméltem, hogy jobban fogom élvezni. A kötet feléig nem is volt vele baj, de most nem tudom magam rávenni, hogy folytassam és a kezdeti lelkesedésem egyre csökken, de erről majd később fogok írni. Tehát a The Duff marad és a korábban írtak miatt felkerült mellé a Trigger Warning, amit ezen a héten tervezek befejezni... meglátjuk sikerül-e.

A vér énekét pedig direkt raktam félre, egyszerűen a pánikolós időszakomban nem szeretném olvasni, ez az a könyv, ami tényleg nyugtat de hosszú és ismerem magam annyira, hogy tudjam most kellett félrerakni, hogy később ne legyen ebből baj. Ez így egy kicsit homályos, de nem tudom jobban megmagyarázni.

További szabályok: ez a négyes nem fog bővülni, de terveim szerint végzek velük a következő VV posztig - főleg ha az nem két hét múlva lesz - így szerintem nem fogom ismételgetni magam, új célkitűzésekkel érkezem a közeli jövőben.  



Értékelések várhatóak:




Hú, hát ez iszonyúan sok, de az vigasztal, hogy a Marokkói szerelem c. könyvet tegnap fejeztem be. A Mindenről már regéltem csak még szerkesztenem kell, utána a Rázós utakon érkezik és szépen haladok a Calderon felé, amely majd ezt a sort zárja, mert azon még gondolkodom és időt igénylek hozzá. A Hírzárlat kb olyan, mintha látogatást tettem volna a Terror házába, (amúgy azóta haragszom az olcsó trükkös lift miatt, igencsak rosszul viselem a zárt tereket ha csinálsz valamit, ne erőltesd, ha hatnia kell úgyis fog, nem kell valakinek az arcába dörgölni a valóságot és aztán megetetni vele!) az olcsó hatásvadász trükkök nélkül.   

Lesd meg őket is!

3 megjegyzés

  1. Imagine Dragons *_* Sajnálom, hogy a Duff nem jött be, de ez van. Azért remélem, majd folytatod. :) Klastrom titkára pedig én is kíváncsi vagyok, csak előbb el kell olvassam az eredeti könyvet. :D Ja, és várom a Calderonos kritikát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából az a durva, hogy a Duff csúszna mert gördülékeny a stílusa, de valamiért nekem nem jön be, az is zavar hogy Wesleyt állandóan szidja, pedig én akarom feltérképezni a jellemét, pl.

      Szerintem ne olvasd el az eredetit előtte (A klastrom titkánál), inkább kezdd az újjal és utána az eredetivel mert én alig tudtam kikapcsolni a hasonlítgatást. Nagyobb élmény így szerintem. :) Azért örülök, hogy szeretnéd olvasni.

      A Calderonban találtam érdekességeket, ezeken még gondolkodom, de mostmár inkább csak az értékelési várólistán van, fejben már kész vagyok nagyjából. :)

      Törlés
    2. Imagine Dragons bizony *.* jaj de jól összerakták ezt az együttest!

      Törlés