A hónap borítója (február) és szolgálati közlemény


Fülszöveg:
Sabriel, akit gyerekkorában küldtek Ancelstierre egyik bentlakásos iskolájába, nem sokat tud a zabolátlan mágiáról vagy a holtakról, akik a Régi Királyságban nem hajlandók halottak maradni. Utolsó tanévében azonban apjának, Abhorsennek nyoma vész, és Sabrielnek be kell lépnie a Régi Királyságba, hogy megkeresse. Hamarosan társául szegődik Mogget, a macska, akiben komisz lélek lakozik, és Harlekin, egy fiatal chartamágus. Ahogy egyre mélyebbre hatolnak a birodalomba, úgy növekszik a fenyegetés, amely a halál kapuin túlnyúlva már az élők világát veszélyezteti. 
Sabrielnek szembe kell néznie végzetével egy olyan világban, ahol az élők és holtak közti határvonal néha nehezen látható – és időnként el is tűnik.


Tök jó ez a kulcsos ötlet, nem tudom ki foglalkozik a borítókkal a Gabo kiadónál, de szép ötletei vannak. Írom én ezt úgy, hogy fogalmam sincs a Sabriel bővebb tartalmáról... na mindegy, nekem tetszik ez a kép! Ilyenkor annyira nem akarok találgatni, hogy a kulcs egyenlő-e a valahova jutással, vagy a megoldással esetleg a Régi Királysággal vagy esetleg csak a szövegből derül-e ki, hogy mi ez és miért rakták oda, szóval inkább hagyom a találgatást, mert nagy lelkesedésemben (ami olyan mint a szélvihar egyébként) elkezdem angolul olvasni. Bár így is ezen a nyelven fogom először megismerni a történetet, de később mindenféleképpen szeretném elolvasni magyarul.

Szolgálati közlemény:

- Nem lesz ma VV, de persze Való Világ igen,
- a zárásban minden ilyesmit bepótolok, többek között a szolgálati közlemény második részét vagyis azokat a pontokat, amelyeket kihagyok innen (véletlenül és direkt),
- ma még lesz egy értékelés,
- a dinamikus fejléceket szüneteltetem egy darabig, mert átalakítom a rendszert,
- bár azért a régiek maradnak,
- hamarosan változtatok a kinézeten, szerintem tavasszal ejtem meg és azért jelentem be ilyen korán, mert nem egy tucatsablont akarok, hanem amivel megszenvedek rendesen, mert enélkül, tehát legalább tíz idegbaj és csapkodás nélkül nem sablonváltás a sablonváltás,
- a zárás holnap várható, miután sütöttünk pizzát illetve átpakoltam (ebben az évben már másodjára) a könyveimet és a szekrényeket. Amúgy szörnyen hiperaktív vagyok, ha a könyveimről van szó, imádom őket pakolászni,
- a rovatokról és a várólistámról majd a zárásban beszélek írok és eldöntöttem, hogy megmutatom a szerzeményeimet, amiből van egy kisebb kupac, hiszen szülinapom volt. Úgysem lesz mostanában sok beszerzésem, csökkenteni akarom ezt a számot. Már csak az a kérdésem maradt, hogy az amazonról ingyenesen szerzett könyveket is mutassam-e meg...?

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés