HV #15, avagy az év első bejegyzése és rövid távú tervek

A legelső változtatásom az, hogy teljesen szüneteltetem a Rovataimat legalább a januári hónapban (a VV-t és a haviakat kivéve), mert először ezt szeretném rendbe szedni és mivel más feladatom is van, így inkább arra koncentrálok. Nagyon szeretek fecsegni a könyvekről - lényegében ezért lettem blogger :) - és kedvelem ezeket a rövidebb bejegyzéseket is, viszont szeretnék az értékelésekre időt hagyni, annak meg nem sok értelme van, hogy kényszerből irkáljam ezeket a rövidebb posztokat.

A második változtatás inkább hozzám kötődik, mégpedig ahhoz, hogy olvasás után maximum egy héten belül megírom a véleményem, mert utána már minden csak halmozódik. Tiszta lappal kezdem az évet, maradjon is így az egyensúly!

A célkitűzések közül először a várólistám átnézését és a sorozatok rendbe szedését tervezem és ezt még januárban megcsinálom. Lehet hogy hamar neki is állok, mert nem egy egyszerű mutatvány az biztos.

Egyelőre ennyi jut eszembe, ha lesz még valami, akkor a következő alkalomkor (01.18.) leírom.

Mit olvasol jelenleg?




A molyon félbehagyottnak jelöltem és 2015-ben újrakezdtem, ezt pedig azért tettem, hogy a blogon könnyebb legyen értékelni az évet. Nem tudom miért haladok vele ilyen lassan...

Melyik könyvet fejezted be mostanában?


Már értékeltem is! Itt található.

Mit gondolsz, mit fogsz olvasni legközelebb?


Valószínűleg Nyáry Krisztián legújabb könyvét fogom olvasni a Futu.re után.


Hozzájuk van kedvem, avagy közülük fogok választani a következő két és fél hétben:





Hűha, egy csomó érdekes könyv... Tényleg, nem is raktam be a célkitűzésembe az újraolvasásokra vonatkozó céljaimat! Most már mindegy... ez pedig azért jutott eszembe, mert a Fogadj el! ebbe a kategóriába esik. 
A jelenlegi állás szerint hozzájuk van kedvem és ebben a listában öt magyar szerzős és három angol nyelvű könyv is található... kíváncsi leszek mennyit fogok elkezdeni ez idő alatt, viszont ezek már maradni fognak, mert addig jönnek velem hétről hétre, amíg el nem olvasom mindegyiket és a későbbi posztok során hozzáadott kötetekkel is ez lesz a helyzet. 

A következő két és fél hétre tervezett értékeléseim a már olvasott regények közül:

:)

2014. január 18-ig nem jelentkezem ezzel a rovattal, azért is került fel annyi regény, remélem sikerül minél többet elolvasnom belőlük.

Lesd meg őket is!

2 megjegyzés

  1. Ugh, a várólistámat nekem is át kéne néznem, de nincs hozzá energiám. :D
    Az Igazi hősök engem is érdekel, kíváncsi leszek, mit mondasz róla. Ugyanez vonatkozik a Duff és a Mielőtt elalszom c. könyvre is.
    (Btw, boldog új évet! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. BÚÉK! :)
      Nekem is össze kell szedni az erőmet. :D

      Törlés