Vasárnapi válasz #14 - az utolsó napok

A szabályok:

Ahhoz, hogy játszani tudd, válaszold meg az alábbi három kérdést:

Mit olvasol jelenleg?
Melyik könyvet fejezted be mostanában?
Mit gondolsz, mit fogsz olvasni legközelebb?

Az alap:

Nagyon szeretem megtervezni az olvasásaimat és ezért úgy gondolom, hogy jó ötlet ezt a rovatot indítani, amely kéthetente vasárnap jelenik meg. Az eredeti rovat címe a WWW volt, de a kérdések kezdete megváltozott és úgy gondoltam, hogy jobb ha magyarosítok és így lett belőle Vasárnapi válasz.

2014-ben ez az utolsó VV bejegyzés!

Mit olvasol jelenleg?




Még mindig Glukhovsky könyvét, ami menthetetlenül összefonódott a Star Wars - Jedi Outcast élménnyel, mert amikor kaptam, akkor játszottam azzal a gépen... egyébként Karácsonykor pihentem otthon, legalábbis próbáltam, mert nem tudtam sem posztot írni, sem olvasni, az meg úgy nem igazi kikapcsolódás. Ezért sem sikerült még elolvasnom, így minden tervem átcsúszott 2015-re, egyet kivéve.

Melyik könyvet fejezted be mostanában?


A múltkor elfelejtettem Csilla könyvét, de most nem mulasztom el berakni ide.

Mit gondolsz, mit fogsz olvasni legközelebb?


Ha sikerül végeznem a Futu.re regénnyel, akkor lehet hogy az Igazi hősök lesz az utolsó olvasmányom 2014-ben.


Mivel kicsit rövid ez a bejegyzés, úgy gondoltam, hogy bevezetem az előretervezést és megpróbálom tartani az ütemtervet... még én is kíváncsi vagyok hogyan fog ez sikerülni.

Tehát a következő fél hétre tervezett olvasásaim:


Plusz a Futu.re, de hát azt már fentebbre raktam.

A következő hétre tervezett értékeléseim a már olvasott regények közül:



Így néz ki 2014 utolsó pár napja:

Vasárnap (12.28.): Mi lenne, ha? (megírva)
Vasárnap (12.28.): Vasárnapi válasz #14 (megírva)
Hétfő (12.29.): Mélyföld (megírva)
Hétfő (12.29.): Nyulak, sellők, viszonyok (megírva)
Hétfő (12.29.) vagy kedd hajnal: Larger Than Life (megírva)
Kedd (12.30.): Anglia (megírva)
Kedd (12.30.): Jövő évi tervek, célkitűzések (megírva)
Szerda (12.31.): Decemberi zárás
Szerda (12.31.): Összefoglaló
Csütörtök (01.01.): BÚÉK!
Csütörtök (01.01.): A VV helyett Heti Válasz - január első két hete

Találkozzunk újra 2015-ben!

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés