Őszi poszt - Inspiráció képekben (nem pénteken)

Kinéztem az ablakon és megláttam azt a borongós időt, aminek a testem már tudatában volt - hiszen mindjárt elalszok együltő helyemben. Általában anélkül megmondom, hogy esős idő van-e, hogy kipillantgatnék az ablakon.

Igazából imádom ezt az időt, annak ellenére is, hogy mindjárt lefejelem az asztalt pihenésképpen, mert ez arra is emlékeztet, hogy mindjárt itt van az az átmenetiség, amely az őszt jellemzi, tehát a nem túl hideg, nem túl meleg és szeles idő illetve az, hogy hamarosan már forró teát szürcsölgetve kuporodok be az olvasókanapéra (igen, kicsi a szobánk, de ezt megtudtuk oldani, hamarosan képet is mutatok). Nagyon szeretem ezt az évszakot!

Ennél jobban már csak a telet, de az még messze van, ne is beszéljünk róla.

A Summertime Madness körbeposztban leírtam, hogy nem szeretem a nyarat és ennek igen egyszerű oka van: sokkal jobban bírom a hideget és talán közelebb is áll hozzám a tél főleg hogy akkor születettem.

Na de sok szövegnek, sok az alja, hoztam pár képet az ősz tiszteletére:


Ez nagyon jól néz ki.

Szeretem a pulcsit. :)
Ez is hozzátartozik. ,,This is Halloween..."


Jelenlegi helyzetkép.
Ha író lennék, ekkor szeretnék a legjobban alkotni.
Forrás: weheartit.

Lesd meg őket is!

3 megjegyzés

  1. De jó képek! Cuki a szürke cica. :)
    Én is jobban szeretem az őszt, mint a kánikulát, de igazából október közepén rá szoktam jönni, hogy kizárólag a szeptembert szeretem. A téltől mindig félek, ha nem januárban lenne a szülinapom, szerintem valamelyik újévkor már eret vágtam volna magamon:)
    Azért remélem, hogy nem csak az özönvizes őszből kapunk idén kóstolót, hanem lesznek még igazi meleg napok is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ma már gyertyát is gyújtottam, teljesen elkapott ez a hangulat. :))

      Köszi! :)) Az a jó a weheartitban, hogy jó képeket lehet ott találni. Nekem is nagyon tetszenek! Meg az a kölök is egész helyes, nagyon ari!

      Én meg pont az október - novembert szeretem, bár ez általában változik az utcán mikor majd' lefagy a fülem. :D De bentről egészen szeretem azt a nagyon hideget is.

      Nekem is januárban van a szülinapom. Eleje, közepe vagy vége?
      A télben csak a hóesés a jó, egyébként tényleg olyan lenne. Meg a hófehér tetők látványa... meg a Karácsony. :)) Lesz téli posztom is, meg járok majd valami hótáncot, hogy a Szenteste fehér legyen!

      Törlés
  2. Nagyon jók ezek a képek, a legjobban a legelső és az utolsó kettő tetszik. :)
    És csatlakozok a "klub"-hoz, én is januárban születtem. :D

    VálaszTörlés