Szombati szemezgető #1

Sziasztok!

Tegnap találtam két nagyon ötletes rovatot és úgy gondoltam, hogy ezt honosítom és publikálom az eredményt a blogomon, tehát a hétvégi napokon is lesznek állandó bejegyzések.

Ilyen az első, a Szombati szemezgető, amely cím lehet furán hangzik, de nem akartam átvenni a Teaser szót, így kerestem egy megközelítőleg hasonlót és ekkor találtam rá a szemezgetőre, mert a lényeg az, hogy fogom az aktuális olvasmányom, kinyitom egy random helyen és leírom nektek az első mondatot amit meglátok. Az ötlet innen származik és valószínűleg már több magyarországi blognál is láthattátok ezt a rovatot.

Szabályok:

  1. Ragadd meg az aktuális olvasmányod!
  2. Nyisd ki a könyvet egy random oldalszámnál!
  3. Ossz meg 2 idézetet az adott oldalról!
  4. Vigyázz, ne legyél spoileres!
  5. Oszd meg a kötet címét, íróját, hátha felkelted vele valakinek az érdeklődését!
Ezek az eredeti szabályok. A fentieken annyit módosítok, hogy nem egy oldalról veszem az idézetet, hanem a fenti lépéseket kétszer játszom végig.

Választott könyvem, amit éppen olvasok:

Ellis Potter: 3 elmélet a mindenségről
Idézetek:

,, Alapvetően fontos a kapcsolatok örökkévaló természete is." (96. oldal)

,, A szenvedés oka a vágy. Aki vágyik valamire, az szenved." (24. oldal)

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés