Inspiráció pénteken #1

Egyik nap képeket nézegettem a gépem mappáiban, mert jó szokásomhoz híven rendszereztem, és akkor az jutott eszembe, hogy miért ne oszthatnám meg a jobbakat Veletek?

Korábban indítottam egy Inspiráció képekben rovatot és úgy gondoltam, hogy ez a kettő teljesen összeegyeztethető és ezért állandó rovatot alkotok belőle. Viszont nem szeretném, hogy a random időpontokban megjelenő Inspiráció képekben megszűnjön, ezért néha egy-egy pénteki napon azzal jelentkezem. Akkor maradni fog a hosszabb, az egy tematika köré gyűjtött képek bemutatása, míg az újban csak egy-két (ezen a héten három-négy) illusztrációt hozok, amit érdekesnek találok, de ezt minden héten megteszem.

Most négy képet hoztam a Harry Potter univerzumból, mindegyikből szeretnék legalább egy-egy darabot birtokolni! Az első kettő és az utolsó könyvjelző, a harmadik pedig Felix Felicis, kell azt magyarázni, hogy miért szeretnék ebből?

Forrás, de lehet a molyon találtam.

Forrás

Az egyetlen szépséghiba a szemölcs...
Forrást nem találtam
Forrás


Lesd meg őket is!

0 megjegyzés