A hónap borítója (július)

Igazából eddig fogalmam sem volt hogy mit hozzak, nem nagyon gondolkodtam rajta. Igazából poénból tankönyvet akartam berakni, de el is vetettem az ötletet, mert még a végén nem sikerülne a vizsgám... Így hát keresek Nektek valami szépet.

Egyből A párválasztó ugrott be, de hát ő már volt hónap szépe angolul így sajnos ő most nem lehet...


Így megláttam ezt a borítót és kész vagyok. Nagyon tetszik főleg a lány szeme, ami olyan hangsúlyos hogy egyből rátéved a tekintet. Egyszerű de nagyszerű borító és ezek a színek! Le a kalappal a kiadó előtt főleg hogy az angol bűnronda.

Lesd meg őket is!

5 megjegyzés

  1. Már kíváncsiságból megnéztem az angol borítót...
    De kettőt találtam, melyik az igazi? Vagy az egyik az USA-ban jelent meg, a másik pedig Angliában?
    (Bocsi, hogy ilyen kérdésekkel fárasztalak, csak kíváncsi vagyok :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez lehet a probléma kulcsa. :) A Throne of glass is így járt...

      Törlés
  2. nice blog.

    follow you!!

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    follow me pls?:33

    VálaszTörlés
  3. Csak az a gond, hogy ez a borító nem a Kiadó érdeme, hisz az eredeti manipulációt teljesen más készítette, kíváncsi lennék, hogy a tulajdonosától kértek-e engedélyt. Hisz innen származik az eredeti munka: http://psdbox.com/tutorials/one-moment-manipulation-tutorial

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen! :D

      Mivel nem hagytál nevet, ezért így szólítalak.

      Úgy érzem kissé haragszol a kiadóra, ezért megkérdezem: miért nem tőlük kérdezed? Nem látok bele a dolgaikba, ha ezzel a programmal készítették a borítót, az engem akkor sem érdekel ugyanúgy szeretem a kiadót.

      Programmal is lehet rossz képet készíteni amúgy...

      Törlés