Örömködés és a hónap borító(i)


Jujj nézzétek mit kaptam ma! Csodálatosak!

Az Így veszíted el c. könyvet most fogom először a kezembe (jó a Libriben már kigyönyörködtem magam benne) de a saját példányt fogni... imádom! Nagyon tetszik a borító anyaga, annyira illik hozzá, telitalálat!

A Nyarak könyve a másik szívem csücske, annyira igényes a kiadás látszik hogy a kiadó nagyon szereti ezt a könyvet (mondjuk a Cor Leonisról is elmondható ugyanez) de itt nagyon szeretem az aranyozott virágokat, a fedőjét és a belsőben az életképeket. Csodálatosak!

Tehát ők a hónap könyvei, egyszerűen nem tudok választani közöttük! Ilyen az amikor nem az ész dönt.

Az örömködés szól még a kis Moxymnak, aki molyMoxy mert hát miért ne és a kitűzőt nem fogom leszedni róla, tehát ha megyek a Könyvhétre (ami 80%-ban biztos) így fogtok megismerni. Hogy el fog kísérni a kis Moxym. Köszönet érte Jeffinek! (+ a könyvjelzőért)

A könyvjelzőket pedig nagyon szeretem gyűjteni, már 200 felett van a számuk és ez csak nőni fog. Köszönet a kiadónak és Jeffinek értük!

Akik játszanak és véletlenül olvassák ezt: zseniálisak vagytok, csak így tovább! Hamarosan félúton járunk!

Napi infó: éljen megírtam a zh-m! Olvashatok! Kiselőadáskészítés után... A következő poszt a Tövisek hercege lesz.

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés