Márciusi beszerzések


Folytatódik a szokásos polcos képpel, tehát a Leláncolt Nárcisszusz még februári beszerzés volt. A Jane Eyre eset a Libriből jött velem, kettő közül szerettem volna választani de a Lélektelen nem volt megfelelő állapotú (tehát kemény kötést akartam, de az nem volt) és akkor így ő jött velem. A Szent Johanna gimi 8. része az Örökké előrendelt példány volt, ahogy a Hívogat a fény is.
Az SZJG könyvet muszáj volt előrendelni, szeretem azt a hatást amit kivált, tehát eddig ez a legjobb kikapcsoló könyv amit valaha olvastam, viszont most Virág hülyeségétől falnak mentem, Renit pedig leütöttem volna egy péklapáttal, többször is. Bővebben majd a bejegyzésben fogok írni róla.
A Hívogat a fény igazából Gabriel miatt, a borító miatt és amiatt hogy alig várom hogy végre tudjam olvasni.

A Moxyland és Diaszpóra inkább bloggerkedvezmény vagy mi. A Diaszpóráról már írtam, Moxylandről fogok írni legközelebb. És ha minden igaz lesz Moxy plüssöm!

A Beauty bookdepós bűnözés, a Szépség és Szörnyeteg egy újramesélése. Az ilyen történeteket nagyon szeretem!

Az Archívum és az Így veszíted el nagyon várt példány volt! Az előbbiről már írtam, az utóbbit még olvasom de jó lesz mert hat az olvasóra. De előbbi Moxy jön!

A Tövisek királya pedig már áprilisi könyv.

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés