Bejelentés

Szeretnék bejelenteni pár dolgot.

Az utóbbi időben jöttem rá, hogy nagyon szeretem vezetni ezt a kis blogot. Így nem szabadultok meg tőlem, de nem is ez a lényeg! Új rovatok fognak indulni, a kihívásokhoz olvasott könyvekhez hamarosan érkezni fognak az ismertetők, kritikák, vélemények.

De mielőtt ez bekövetkezne, lesz nekem egy olyanom, hogy vizsgaidőszak (és előtte a zh időszak). Szerencsére ott fent kegyesek voltak hozzám, tehát kevés vizsgával és zh-val úszom meg ezt a félévet. Előre láthatóan csak tankönyveket fogok olvasni és szerintem elég ha én szenvedek meg velük, nem fogom kritizálni őket itt is. Amúgy Huntington könyve nagyon érdekes, ajánlom mindenkinek!

A következő dolog: VÉGRE MEGJELENIK A SÁRKÁNYOK TÁNCA!


Éljen! Elrohanok örömtáncot lejteni! Már elő is lehet rendelni a Szandinál, 20%-os kedvezménnyel!

Köszönöm, hogy elolvastad!

Lesd meg őket is!

0 megjegyzés